6,594 人在線
我隔離果個又肥又老又核突
5 年前

 去又一城Cle de Peau買化妝品+SKIN CARE..

我入去話買粉底, BA就剩係SELL粉底
未入去之後仲諗住BA一定會SELL呢樣果樣..
點知化完成個妝, 用埋新碎粉, 但佢冇SELL最新出既碎粉, 仲以為佢會呀..

基本上個BA只係俾中肯既意見我, 我想買眉粉, 佢見我條眉比較梳D, 佢就話唔好用粉, 要用眉筆, 但佢又冇SELL眉筆俾我..
仲有, 基本我地想用咩SAMPLE佢都俾, 不過有D佢話冇貨住(呢點唔知真定假)

間間都有HARD SELL同唔HARD SELL既BA, 上次去買野果個BA就連COTTON都SELL埋我!

講番今日買既野先, 買左一支粉底(左上) $880

毛孔遮暇膏(中下) $ 3XX

新版碎粉(中上) $900

OIL BALANCING ESSENCE(右上) $350
其餘果D都係SAMPLE黎...有一SET係買夠$1500先有

我覺得個粉底係好好用, 過左幾個鐘之後, 用紙巾印塊面都冇乜印到油用粉底
之後用ARMANI果時, 過左幾分鐘之後, 用紙巾印塊面時, D粉係直頭係番張紙巾度囉

雖然係貴, 但真係其他牌子既粉底冇得比, 一來遮暇夠, 都KEEP我幾耐, 而且唔會覺得"UP"住塊面咁

仲有佢支遮暇膏(唔係毛孔遮暇膏), 未用過咁好用既遮暇膏, $480唔係貴, 可以用好耐!

今次買既野俾我預期少呢

0 0
* 吹小妹
5 年前

佢支BASE都好好用啊

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:對我黎講支BASE泛白, 而我太黑, 用左會變左面同頸係兩節色
foreverlovewang
5 年前

 樓主////係咪姐係好用過ARMANI d粉@@????

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:好用過ARMANI粉底多多聲, 冇ARMANI咁厚又冇ARMANI咁焗, 又冇ARMANI甩咁勁..

題外話, 我敢講BA既服務態度又好過所有化妝品牌既BA
曹查橘
5 年前

 遮瑕膏有冇話for遮乜嫁?好想搵枝好好用既遮瑕膏

你真係大出血,要我比成八舊水買粉底,我實唔制

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:圖中呢支毛孔遮暇膏係遮鼻同眼下面既粗大毛孔, 而第二支(唔係圖入面既)遮咩都得, 雖然係膏, 但係用手上一D都唔乾.

我覺得真係明顯好用既$880都唔過分啦對女人黎講..
kevin durant
5 年前

 遮暇膏真係好出名呀....我個fd爛面架= =用呢隻遮暇膏....就咁睇唔覺佢有豆豆囉..(上完妝後i mean)

佢呢個牌子好貴...>_<

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:女人錢係駛係呢方面架..
買ARMANI果D都成$400啦...又唔係好用..
我寧願加多一半錢買支真係好用既
細菌girl
5 年前

呢個系列既化妝品 控油ma?  因為我係超油肌 ╯ ╰

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:唔係隻隻都控油, 有D潤D既粉底係FOR乾性皮膚用既, 就冇咁控油..
我買呢隻就係控油既
細菌girl
5 年前

 咁你係中性 定 係油性?

因為上面見你寫  你都冇咩出油甩粉既情況~

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我係混合性, T ZONE位好易出油..
我上面打錯字
我話冇甩粉係當我面出油果時用紙巾抹面果時, 冇乜甩粉(係小少少色係張紙巾度),
控油既粉底唔係會令到塊面唔出油, 只係出油既程度少左, 而且會令到粉底冇咁易甩JA
但用ARMANI既情況就好嚴重
細菌girl
5 年前

 其實一直好想知。去專櫃買粉底  ,佢會幫你試色.化埋。

咁即係唔好化妝 .直接去專櫃?  定係佢會幫你卸妝先?

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:你可以化埋去既, 佢會幫你落妝..
不過我去果時素顏, 因為我信唔過落妝水, 落得唔乾淨會唔舒服
foreverlovewang
5 年前


 

=(  我上次去dior買粉  我冇化妝
問佢可唔可以試上面  ... 點解佢話只可以試小小色   唔會比你成面試  =(

係我問題(見我妹妹仔覺得我會買唔起) .. 定係間間化妝品間唔同 ><?

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:咁我真係唔知係間間店唔同定點呀= =
但係CPB冇呢個問題!
就算我唔買胭脂, 眼影, BASE, 光影粉, 佢都幫我落埋呢D野..
曹查橘
5 年前

 #8

開頭會同你試半面作比較,你買唔買,佢會再問你化埋另外半面定落左佢

通常都係咁的

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:原來係咁架= =
CPB就算買唔買, 佢都會幫你化晒成個裝喔..
我聽好多人講, CPB既BA會幫佢地化晒裝, 之後叫佢地行成日街, 覺得粉底持久先好番轉頭番喔..
B
B 高級會員
5 年前

 cdp既 ba服務真係100分..

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:其他牌子冇得比..
就算有D BA係幾HARD SELL, 但都好NICE
肥鬆
5 年前

 armani我覺得已經好好用

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:以前覺得冬天都幾好用, 夏天就焗死..
而家先知道ARMANI一D都唔好用..
曹查橘
5 年前

 #9

係啊,有d會咁的,我最鍾意d好態度,比錢都比得甘心d

仲有d見你乾性會幫你噴d保濕水,查d乜乜咁先上妝

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:係CPB買野真係俾錢都甘心D架
小君
5 年前

 我想買佢支遮暇膏for all既,幾錢左右架??

你有冇圖可以俾我地睇睇係咩樣架?

thanks 喔!! =]

-
- 資深會員
5 年前

 我之前睇雜誌好多都大讚呢個牌子既遮暇好用 話遮黑眼圈超強
 我有諗過買架 $480我都覺得ok(因為我好大個黑眼圈 )
 你講得咁好 我諗我的起心肝去買喇
 但是咪唔會用到出乾紋? 因為我用緊bobbibrown遮得係好得勁出乾紋/_\

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我未見過我出乾紋呀..
當然你要用手指上就應該唔會有乾紋
B
B 高級會員
5 年前

 D BA真係服務態度100分..

我都好中意用cdp

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我都好鍾意呢個牌子, 買到上癮
-
- 資深會員
5 年前

 佢其他d野都好好用架? 不過睇價錢都應該好用haha
 仲有無推介呀 麻煩你了

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我覺得佢D SKIN CARE都好好..
我係暗瘡皮膚, 成日都暗粒, 我用左佢隻REFRESHING BALANCING LOTION+ OIL BALANCING ESSENCE之後, 暗粒明顯小左..

仲有佢隻洗面膏都好好用, 洗得乾淨又唔會乾

另外隻OIL BALANCING GEL收毛孔幾好..

人地話CLARIFYING SERUM好好用, 而我而家先用左一次未見到效果..
-
- 資深會員
5 年前

 哈哈 唔該你呀 出糧去買先


細菌girl
5 年前

我成日覺得開始化妝之後...skin差左  容易生粒粒~

我上網睇過呢倘band既資料~話化妝品入面都有護膚成份~

你用左呢個band之後有冇覺得皮膚狀態仍然良好 / 好左???

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:唔覺得落左妝之後會差左囉..
keiiiii*
5 年前

 除左化妝品 有冇護膚

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:有呀, 大部分都好用
keiiiii*
5 年前

 咁等我遲d又買尼試試先

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我建設試左先買
Kim Choi*
5 年前

 有3隻粉底邊隻好D?

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:睇下皮膚係點..
CREAM FOUNDATION, 即係我買呢隻係俾面出油勁既人用, 比較控油, 不過比起FLUID FOUNDATION杰D, 難推小小,
但我覺得幾易上, 而且維持到半日多D, 我冇補妝, 塊面出油情況冇咁嚴重, 呢隻有護膚成份, 同埋遮暇度高

而面乾既人可以用FLUID FOUNDATION, 比較水D, 呢隻係潤, 不過唔會點控油, 遮暇度低

而另外果隻SILKY CREAM FOUNDATION就唔知啦, 不過我唔鍾意佢唔係泵出黎, 而係打開蓋時既粉底暴露空氣中, 易生細菌, 冇護膚成份, 但遮暇應該幾高下
____逸希*
5 年前

 我而家刀用緊armani..cream個隻fdt...真係好易甩...用紙巾印一印d粉係晒紙巾度...-_- 冬天又返而冇咩點甩得甘勁


如果你講到甘好用..我下次刀買黎試下...armani刀要700蚊..唔差個百幾蚊...XD

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:係囉
而且聽人講ARMANI果隻cream fdt係好難推
Kim Choi*
5 年前

整係得又一城有分店咋?

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:唔係, TST連卡佛, 金鐘西武, CWB既SOGO, 太古城既西武都有
____逸希*
5 年前

 #23 tst連卡x刀有..XD


____逸希*
5 年前

 好...出糧去睇下先...XD 就黎冬天要搵d保濕d..............


我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:你要保濕就要買FLUID FOUNDATION
kevin durant
5 年前
老闆仔:

 cdp貴係貴在易用, 即係一般人都易做到專業效果...

不過講真如果識用的話, 我又覺得唔係話好過armani真係太多

而且佢d product衰一樣野, 就係只可以做死一種風格既妝效...就係高貴妝, 其他玩味重d既, 時尚感重d, 夢幻d或者陰沉d既妝佢都無咩方法俾到你

佢最慘係碎粉, 得一隻色...果日轉mood轉襯衫想襯番第個妝就無得用喇....

 

不過粉底液又真係好用既, 但只限樓主post出泥果支, 其他既最差就係最matte果隻居然厚到傻同難推到傻, 一般唔識用粉條技巧既人應該會用得好痛苦...

cdp其實係shiseido, 所以佢既代理係大昌行, 香港大昌行請人好怪, 就係講真, 佢地只係熟自己公司既product同埋態度好,

但一埋牙講到化妝技巧, 佢地sogo檔口隔離果間bobbi brown是旦一個都好過佢地...

所以, 如果你想要買野果時好服侍既, 要一支平日出街用既foundation或者護膚品,  cdp真係幫到你

不過如果你只係想化妝化得好, 而你手頭上擁用既化妝品唔係果d品質有問題會用爛面的話, 我最後既建議都係學好d技術....

 agree

____逸希*
5 年前
  •  CREAM FOUNDATION 冬天係咪會潤d? 會唔會仲油如果我面乾?
我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:CREAM FOUNDATION 唔係FOR面乾既人用架
____逸希*
5 年前

 知唔知佢隻FLUID FOUNDATION幾錢牙?

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:一樣都係$880好似..
Kim Choi*
5 年前

 買佐距隻2 WAY , 碎粉 , 遮暇膏

埋單甘就2千幾,,貴到

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:不過好用就抵番啦!
Bb
5 年前

 想問下隻粉底液dry 吾dry咖 ? 會吾會變暗幾個鐘後? 因為我用梗既covermark 同ipsa都係3個中後好快變暗

#29   2 way 好吾好用?

 

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我係混合性皮膚, 而呢隻係控油既, 所以呢隻對我黎講係好好好用, 所以對於乾性皮膚既人可以比較乾小小, 但我又唔覺得乾喔..
成日都冇變暗, 愈耐愈自然唔知點解, 我唔補妝架, 都KEEP得好好, 只係見到鼻位有小小油出
Kim Choi*
5 年前

淋住買濕粉但比個ba叫我買2way

好用咖都,,我都吾識分好吾好用,,因為我第一次買粉第一次用   我見zing推介應該都吾差

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:我聽人地講呢隻2WAY唔會愈查愈厚喔
____逸希*
5 年前

 我覺得我應該買一盒個隻fdt..呢隻對我好似有少少乾@@

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:你上粉前要查補水既野啦!
Jenny.L
5 年前

 我想問你個隻粉底係液狀定膏狀架^v^ 厚唔厚?

我都好想買~`仲有個支 concealar

我隔離果個又肥又老又核突
我隔離果個又肥又老又核突:係CREAMY 狀, 唔會好水, 但唔會係膏狀
但我覺得一D都唔厚呀!
請先 登入登記 成為會員。
請先 登入登記 成為會員。
請先 登入登記 成為會員。
請先 登入登記 成為會員。
請先 登入登記 成為會員。